Reklamace
V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma způsoby:
- Reklamaci můžete osobně předat v naší prodejně.
- V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme o zaslání zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Reklamační oddělení I.P.CONNECT, s.r.o.
Matějova 129/2
408 01 Rumburk
Společně se zbožím doložte doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný Reklamační list.
1. Jak postupovat když:
1.1. Je zboží poškozené:
- Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
- Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
- Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy.
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
1.2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:
- Prosíme, napište podrobnosti na info@connect-ip.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.
- Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
2. Lhůta pro vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající a kupující nedohodne na delší lhůtě. O vyřízení reklamace bude prodávající spotřebitele (kupujícího) neprodleně informovat.
Peníze vám pošleme na účet nebo Vám částku vyplatíme na naší prodejně. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- na info@connect-ip.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- doložíte výši nákladů (kopii účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
3. Neopravitelná závada:
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost Vaší reklamace, následně Vás budeme kontaktovat.
4. Je dobré vědět:
- Jak funguje záruka na zboží?.
- Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
- Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá?
Seznamte se s reklamačním řádem. - Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení.
Důležitý dokument ke stažení: